O budowaniu luksusowej marki i wspólnym działaniu film meblarskich mówiła Ewa Minge, znana projektantka, podczas zorganizowanej w ramach tegorocznych obchodów Święta Stolarza konferencji w Miejskim Domu Kultury w Radomsku . Spotkanie przeznaczone było dla przedstawicieli branży meblarskiej oraz projektantów, a miało na celu zaprezentowanie założeń nowego projektu "Radomsko Mebluje", wspólnego przedsięwzięcia Urzędu Miasta, Cechu Rzemieślników i Przedsiębiorców oraz przedstawicieli branży. Wydarzeniu towarzyszyła wystawa kreatywna, w której wykorzystane zostały krzesła firmy Fameg.
„Radomsko mebluje” to projekt promocji wizerunkowej i wsparcia dla radomszczańskiego meblarstwa, a to w Radomsku ma przecież kilkuwiekową tradycję. – Naszym celem jest wspólne działanie, tak by Radomsko stało się bardziej rozpoznawalne jako ośrodek rozwoju meblarstwa, żeby nasza marka była znana nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – mówi Wioletta Pal, wiceprezydent Radomska.
Jak dodaje, potencjał jest. W mieście działa wielu producentów, powstają nowoczesne i ciekawe meble, a produkty zyskują uznanie w branży.
A jak promować radomszczańskie meble?
- Dzięki informowaniu, prezentowaniu, poszukiwaniu nowych rozwiązań, tzn. za pomocą promocji internetowej – wspólnej strony „Radomsko mebluje”, materiałów reklamowych, wspólnych przekazów medialnych; dzięki udziałowi w wydarzeniach dedykowanych dla branży meblowej – tłumaczy Wioletta Pal. – Chcemy inspirować, kształcić i rozwijać nowoczesne trendy pracując z młodymi projektantami i technologami. Planujemy prowadzenia działań edukacyjnych i wspierających dla młodych ludzi, którzy chcą związać swoją karierę z branżą meblarską.
Na stworzenie wspólnej silnej marki wskazywała też Ewa Minge, gość specjalny konferencji, która przyznała, że wcześniej o meblach z Radomska słyszała niewiele. Znana projektantka mody i sztuki użytkowej radziła, by radomszczańscy przedsiębiorcy działający w branży meblarskiej połączyli swoje siły i dzięki pomocy "lidera" stworzyli swoją "markę luksusową", a a ta będzie najlepszą promocja działań poszczególnych firm.
- Radomsko powinno być marką międzynarodową - mówiła podczas konferencji. - Jednocząc się możecie tylko zyskać. To, że marka jest kompletna to zasługa wielu firm, które ze sobą współpracują.
Co na to producenci mebli z Radomska?
Czytaj więcej o projekcie w najbliższym wydaniu tygodnika "Co Nowego", we wtorek 25 marca z "Dziennikiem Łódzkim".
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?