8 maja w urzędzie miasta w Radomsku odbyło się szkolenie dla pracowników urzędu oraz członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Dotyczyło weryfikowania oświadczeń o wartości sprzedanego alkoholu, na podstawie których określana jest wysokość opłaty koniecznej do uzyskania pozwolenia na jego sprzedaż.
Czytaj też: Radomsko: 56,1 mln zł wydaliśmy w 2018 roku na różnego rodzaju alkohole
W szkoleniu wzięli udział pracownicy urzędu i członkowie komisji, którzy zajmują się wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz kontrolą przestrzegania przez przedsiębiorców zasad i warunków korzystania z posiadanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Szczególną uwagę zwrócono na omówienie procedury weryfikacji oświadczeń o wartości sprzedanego alkoholu, na podstawie których przedsiębiorcy dokonują stosownej opłaty niezbędnej do uzyskania zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w kolejnym roku kalendarzowym.
Istotnym zagadnieniem było określenie dokumentów źródłowych wykorzystywanych przez przedsiębiorców do wyliczenia rzeczywistej wartości sprzedaży napojów alkoholowych oraz określenie konsekwencji stwierdzenia podania zawyżonej lub zaniżonej wartości sprzedaży napojów alkoholowych.
Informacja UM Radomska
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?