Statystyki są bezwzględne - kupując alkohol coraz głębiej sięgamy do kieszeni. W 2010 roku radomszczanie wydali na różnego rodzaju trunki ok. 42 mln zł. W 2011 roku było to już prawie 45 mln zł. A rok temu na wódki, wino czy piwo przeznaczyliśmy ponad 46 mln zł.
Kupujemy nie tylko alkohole słabsze, ale i te mocniejsze. Widać przy tym, że po te z największą liczbą procentów sięgamy coraz częściej...
Czytaj więcej w tygodniku "Co Nowego", w piątek 22 lutego z "Dziennikiem Łódzkim".
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?