Władze powiatu przymierzają się do budowania marki Powiatu Radomszczańskiego. Jak wyjaśnia wicestarosta Jakub Jędrzejczak projekty działań związanych z wypracowaniem założeń dotyczących kreowania marki Powiatu zostały wstępnie zaplanowane na drugą połowę 2019 roku. Budowanie marki to jedno z zadań, jakie postawiły przed sobą władze obecnej kadencji.
- Kreowanie marki Powiatu zarząd uznaje za bardzo istotne przedsięwzięcie, niezbędne do kształtowania całości działań związanych z promocją Powiatu - mówi Jakub Jędrzejczak.
Jak dodaje, zarząd powiatu jest otwarty na wszelkie związane z tym tematem propozycje, sugestie i formy wsparcia, tym bardziej, że pomysł wypracowania spójnej koncepcji promocji marki Powiatu zbiega się z planowanymi działaniami zarządu.
Starosta Beata Pokora tłumaczy, że odłożenie rozmów i wszystkich prac związanych z markaą Powiatu związane jest z kłopotami finansowymi samorządu.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?