W Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji PGK przy ul. Krzywej w Radomsku właśnie został uruchomiony nowy Punkt Obsługi Klienta. Punkt zlokalizowany jest koło furtki, która prowadzi do siedziby ZWK.
Dzięki jego uruchomieniu punktu wyeliminowana została dotychczasowa przeszkoda w postaci konieczności pokonywania schodów, a obsługa klientów odbywa się w komfortowych, także dla osób z dysfunkcjami ruchowymi, warunkach - mówi Kamil Bugdal, kierownik działu promocji i rozwoju PGK. - Dla pełni komfortu pomieszczenie zostało wyposażone w klimatyzację.
W nowym Punkcie Obsługi Klienta klienci załatwią wszelkie formalności związane z świadczonymi przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji usługami oraz opłacą rachunki za usługi świadczone przez PGK. Klienci zapłacą za wodę, ciepło oraz odbiór odpadów komunalnych (innych niż te których odbiór jest realizowany na zlecenie miasta). Wpłaty w kasie POK można dokonywać w gotówką i kartą.
- Klienci, którzy już zdążyli skorzystać z nowego punktu chwalą sobie taką możliwość, gdyż jest on bardziej dostępny i komfortowy, szczególnie dla osób starszych czy niepełnosprawnych – podkreśla kierownik Zakładu Wodociągów i kanalizacji Robert Kosela.
Punkt Obsługi Klienta czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Kasa czynna jest w godz. od 7.30 do 13.00 z przerwą od 9.30 do 9.45.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?