Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

E-bilety w radomszczańskim MDK

Tomasz Piekarski
Dyrektor Kwiatkowska po odnowieniu wnętrz zmienia też stronę www
Dyrektor Kwiatkowska po odnowieniu wnętrz zmienia też stronę www fot. Tomasz Piekarski
Zmiany w wizerunku MDK widać także w Internecie. Właśnie pojawiła się nowa strona internetowa, a niebawem rozpoczną się prace nad wdrożeniem tzw. e-biletu, czyli biletu kupowanego drogą elektroniczną.

Dzięki temu radomszczańska placówka ma szansę stać się jedną z pierwszych w województwie, oferującą e-bilety.

Zastosowanie systemu z płatnością on-line jest czasochłonne, dlatego można się go spodziewać w przeciągu kilku miesięcy. - Najpierw chcemy by strona działała w stu procentach sprawnie i umożliwiała lepszy kontakt z mieszkańcami. Od tego tygodnia będzie nabierać rumieńców - tłumaczy Elżbieta Kwiatkowska, dyrektor MDK. - Skonfigurowanie takiego systemu jest niezwykle trudne, zwłaszcza gdybyśmy mieli współpracować z zewnętrznymi serwisami.

Elektroniczna rewolucja już się rozpoczęła. Do czasu wprowadzenia e-biletu, dom kultury umożliwił rezerwacje za pomocą poczty e-mail. - Każdy może do nas wysłać maila na adres kasy biletowej i w ten sposób zarezerwować bilet. Oprócz tego są oczywiście rezerwacje telefoniczne i standardowa kasa, która jest czynna od rana do wieczora - zaznacza Kwiatkowska.

Nowa strona ma przyciągnąć fanów kina i sztuk teatralnych oraz członków grup i zespołów edukacyjnych. Oprócz e-biletu na stronie www.mdk.radomsko.pl pojawią się wkrótce tzw. trailery, czyli zwiastuny wyświetlanych filmów oraz galerie miłośników kół tematycznych, którzy będą mogli prezentować w Internecie swe dokonania znajomym i rodzinie. MDK chce też zapewnić odpowiednią promocję swoim sponsorom, m.in. poprzez wyświetlanie ich logotypów.

"Atak" na Internet to element strategii promocyjnej, nad którą placówka pracuje od dawna. Przypomnijmy, że MDK ubiegał się m.in. o zmianę nazwy, ale pomysł zakwestionowali miejscy radni.

- Wraz ze zmianą celów i zadań MDK dążyłam do przekształcenia archaicznej nazwy, podobnie jak łódzki MDK. Nie jest to budowa wizerunku odnowa, ale jego poprawianie - mówi dyr. Kwiatkowska. - Strona internetowa także bardzo wpływa na nasz odbiór, dlatego usunęliśmy starą, szarą koncepcję.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na radomsko.naszemiasto.pl Nasze Miasto