Kampania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku #WspierajmyNasze wygrała plebiscyt zorganizowany przez Ringier Axel Springer Polska!
Pod koniec grudnia 2021 roku odbyła się finałowa Gala pierwszej edycji konkursu NOIZZ Zmiany Roku. Nagrodzono osoby, firmy i organizacje, których działania pozytywnie wpływają na naszą codzienność i pozwalają z optymizmem spojrzeć w przyszłość.
Wśród Nominowanych w kategorii „Zmiana na dużą skalę”, oprócz OSM Radomsko, znaleźli się dwaj globalni gracze: Lidl Polska i Levi’s.
- Nasza wygrana pokazuje tylko, że takie wartości jak wzajemność, utrzymywanie dobrych relacji i dbanie o siebie nawzajem mają moc! Działając #RAZEM z myślą o budowaniu lepszego jutra udowodniliśmy, że możemy mieć realny wpływ na to, co dzieje się wokół nas i w naszym ekosystemie. Tą Nagrodą zamykamy cały nasz kampanijny cykl marketingowy! To była niezwykła podróż! I niesamowity #flow. Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękujemy! - mówi Specjalista ds. Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku i twórca kampanii.
Przypomnijmy, że #WspierajmyNasze to akcja marketingowa pro bono w duchu pandemicznej solidarności przedsiębiorców. Celem akcji zorganizowanej przez OSM w Radomsku jest wspieranie lokalnych producentów i zachęcanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Stawianie na lokalnych producentów i sięganie po produkty, które powstają w naszym bezpośrednim sąsiedztwie to ważna inicjatywa z perspektywy wyzwań związanych ze skracaniem odległości w łańcuchach dostaw.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?