Do naszej Redakcji zgłosili się mieszkańcy budynku przy ulicy Bugaj w Radomsku, którzy zwrócili uwagę na niedokończoną pracę przy usunięciu awarii przyłącza wodociągu.
- Ekipa z PGK około trzech tygodni temu naprawiała przyłącze, ale zamiast zrobić to solidnie - żeby wjazd wyglądał tak jak przez awarią - właściwie porzucili pracę zasypując dziurę w kostce piaskiem - opowiada mieszkanka ul. Bugaj. - Rozebrana kostka została porzucona obok. Czy tak powinna wyglądać zakończona naprawa? - pyta radomszczanka.
Jak opowiada, o dziurze chyba ktoś zapomniał, a telefony do PGK nic nie dawały... bo przedstawiciele przedsiębiorstwa twierdzili, że ułożenie kostki nie należy do nich. - W takim razie kto ma to zrobić? Mieszkańcy? - pyta kobieta. - Dziura z dnia na dzień staje się coraz głębsza...
Kamil Bugdal, kierownik działu promocji i rozwoju PGK w Radomsku, potwierdza, że ekipa monterów pogotowia wod-kan Zakładu Wodociągów i Kanalizacji PGK Sp. z o.o. w Radomsku dokonała naprawy przyłącza wodociągu do wspomnianej kamienicy.
W związku z tym, że przyłącze jest własnością odbiorcy wody - czyli Towarzystwa Budownictwa Społecznego - oraz, że zakres zrealizowanych prac był szerszy niż wynikający z umowy na dostarczanie wody, ustalenia dotyczaće usunięcia awarii zawierały przywrócenie chodnika do stanu przed naprawą przez właściciela przyłącza w ramach wzajemnego rozliczenia wykonanej naprawy - wyjaśnia Kamil Bugdal.
Z ustaleń PGK wynika, że chodnik zostanie przywrócony do wcześniejszego stanu przez właściciela przyłącza do końca bieżącego tygodnia
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?