Osoby, które w tym roku planują wymianę tego rodzaju pokrycia dachu zawierającego azbest, mogą już składać wnioski o sfinansowanie usunięcia oraz unieszkodliwienia niebezpiecznych materiałów (tj. przygotowanie do transportu - odpowiednie zapakowanie i oznakowanie odpadu, transport). Miasto Radomsko finansuje usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, pochodzących z wymiany pokrycia dachu (elementów elewacji), zgodnie z uchwałą 21 marca 2012 roku. Wnioski będą przyjmowane do 15 marca w UM w Radomsku.
- Odpady zawierające azbest pochodzące z wymiany pokrycia dachu muszą zostać zmagazynowane w miejscu, gdzie możliwy będzie dojazd samochodem ciężarowym i załadunek. Odpady winny znajdować się na palecie i powinny być zabezpieczone folią zgodnie z wymogami - instruuje Sławomir Przybyłowicz, rzecznik radomszczańskiego magistratu.
Po zebraniu wniosków od mieszkańców i podsumowaniu zakresu prac na rok 2013 zostanie sporządzony wniosek o dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Później miasto wybierze firmę, która dokona odbioru i utylizacji odpadów.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?