Nowy Kodeks został wprowadzony zarządzeniem prezydenta z 17 maja, poprzedni obowiązywał od 2005 r. Kodeks Etyki wyznacza zasady postępowania pracowników Urzędu Miasta Radomska w związku wykonywaniem przez nich swoich obowiązków. Kodeks jest potwierdzeniem najwyższych standardów uczciwości i rzetelności, dobrych intencji i zrozumienia w relacjach oraz kontaktach z mieszkańcami i innymi interesantami Urzędu.
Kodeks mówi też, że pracownicy wykonują swoje zadanie z należytą starannością, wykorzystując w sposób najlepszy swoją wiedzę i umiejętności zgodnie z obowiązującym prawem oraz szanują prawo klientów do informacji, mając na względzie jawność działania administracji publicznej, dochowując jednocześnie tajemnicy ustawowo chronionej.
Z dokumentem musi się zapoznać każdy z pracowników UM oraz zobowiązać się do przestrzegania zasad z niego wynikających.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?