Starostwo powiatowe w Radomsku kilka dni temu ogłosiło nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Poszukiwani są kandydaci na stanowisko podinspektora w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego. Wymiar czasu pracy to pół etatu.
radomsko
Wśród wymagań są: wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe; uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa; co najmniej 3-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie szczegółowych zadań Szefa OC kraju, Szefów OC województw,
powiatów i gmin; znajomość topografii powiatu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście, za pośrednictwem poczty, w formie elektronicznej w terminie do 28 lutego do godziny 15:30 pod adresem: Starostwo Powiatowe 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego - oferta pracy nr IV/2022”.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?