Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Radomsko promuje się w social mediach. Jak sobie radzi?

Jacek Drożdż
OSM Radomsko współpracuje z topowymi markami, influencerami i blogerami
OSM Radomsko współpracuje z topowymi markami, influencerami i blogerami Archiwum prywatne
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku coraz śmielej wkracza w świat social mediów. Jak sobie radzi?

Najpierw był sukces internetowej kampanii #WspierajmyNasze. Teraz Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku coraz śmielej wkracza w świat social mediów. Widoczna jest na Instagramie, Facebooku i YouTutubie, współpracuje z topowymi markami, influencerami i blogerami (LadyHashi, KulinariaMani, para Dady.pl)...

Kampania OSM Radomsko #WspierajmyNasze

„Dla nas jako polskiego producenta nabiału oczywistym było, że trzeba się jakoś zorganizować. Bardzo szybko uświadomiliśmy sobie, że łatwo nie będzie i że to jest moment, żeby się zjednoczyć z innymi firmami. Kiedy ruszyła ogólnopolska kampania #KupujŚwiadomie, oczywiście do niej dołączyliśmy, ale w pewnym momencie postanowiliśmy pójść dalej i rozwinąć się na własnym podwórku. Zaczęliśmy rozmawiać z naszymi partnerami biznesowymi. Wspólnym mianownikiem naszych rozmów było stwierdzenie, że powinniśmy się wspierać. Zjawisko izolacji znacząco się do tego przyczyniło. Wtedy powstał hashtag #WspierajmyNasze” - można przeczytać na stronie internetowej OSM Radomsko. - „Postawiliśmy wyjść naprzeciw tej trudnej sytuacji i zareagować w taki sposób, aby nasze działanie przyniosło pozytywne efekty dla nas, naszych partnerów biznesowych i naszych odbiorców. Powołaliśmy do życia akcję marketingową pro bono, do której zaprosiliśmy partnerów, żeby się zintegrować na naszej stronie internetowej. Na początku miały to być wpisy pokazujące, że się solidaryzujemy, natomiast później ze względu na rosnące zainteresowanie, challenge zaczął się rozwijać. Na pewnym etapie akcja nabrała określonego kształtu i przerodziła się w ogólnopolską kampanię marketingową.”

OSM Radomsko: Czas na social media

Od maja funkcjonuje na Instagramie profil z przepisami, w których występują polskie produkty: https://www.instagram.com/wspierajmynasze/. Jest tam też mnóstwo inspiracji. Od niedawna istnieje również fanpage na facebooku: https://www.facebook.com/wspierajmynasze/, a od miesiąca kanał YouTube https://www.youtube.com/user/OSMRadomsko/videos. A z OSM Radomsko współpracują blogerzy, instagramerzy, influencerzy i wolni strzelcy...

A oto przykłady obecności OSM Radomsko w social mediach:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na radomsko.naszemiasto.pl Nasze Miasto