Radomszczański magistrat unieważnił przetarg na montaż elektronicznych tablic LED na przystankach autobusowych w Radomsku. Pasażerowie na udogodnienia jeszcze poczekają.
Powód unieważnienia konkursu? Okazało się, że w opisie przedmiotu zamówienia do przetargu nie uwzględniono zgody właściciela systemu elektronicznego, który już działa w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym na zintegrowanie go z nowym systemem.
„W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono faktu, iż w celu kompatybilności systemu, który Zamawiający zamierza kupić z systemem, w tym oprogramowaniem MUNICOM Premium firmy PZI TARAN Sp. z o. o. z siedzibą w Mielcu, będącym już w posiadaniu i użytkowanym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o. o. z siedzibą w Radomsku (dalej MPK Sp. z o.o.), Zamawiający winien legitymować się zgodą PZI TARAN Sp. z o. o. na
ewentualną ingerencję w posiadany system” - pisze magistrat w uzadnieniu o unieważnieniu przetargu.
Odwołanie w tej sprawie złożyła firma ze Słupska. „Zarzuty podniesione w odwołaniu zasługiwały na uwzględnienie przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia wymaga ponownej analizy i wprowadzenia istotnych zmian co w konsekwencji może mieć wpływ na krąg potencjalnych wykonawców i wynik postępowania” - kończy miasto.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?