Kolejki do wydziału komunikacji w starostwie powiatowym w Radomsku mają być coraz krótsze. Powód? System CEPiK ma działać coraz sprawniej. - Już teraz widać, że kolejki tworzą się tylko rano. W południe wydział obsługuje klientów praktycznie „z marszu” - mówi Wioletta Bąk-Kempa, rzecznik prasowy starostwa powiatowego.
Zmotoryzowani, którzy chcieli zarejestrować nowo zakupione auto jeszcze do niedawna musieli mieć sporo cierpliwości. Słynny system „numerkowy” tylko częściowo rozdadowywał sytuację. Teraz gołym okiem widać poprawę, a przestoje zdarzją się rzadko. Starostwo otrzymuje pisemne informacje o usuniętych usterkach i wprowadzonych opcjach programu.
Jakie były najczęstsze niedociągnięcie w funkcjonowaniu systemu? Brak w katalogu wielu typów i modeli pojazdów, które są w nowej bazie CEP – podczas przerejestrowywania konieczne jest zgłaszanie ich do katalogu, długie oczekiwanie na rozwiązanie zgłoszonych problemów, problemy z wprowadzeniam do systemu pojazdów na tymczasowych numerach rejestracyjnych, pojazdy starszych roczników nie zostały wprowadzone ze starego programu do nowego, były problemy z przywróceniem do ruchu pojazdów czasowo wycofanych z ruchu czy przy wyrejestrowywaniu pojazdu, który jest własnością kilku właścicieli, są trudności z wygenerowaniem decyzji na większą liczbę właścicieli...
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?