W związku z potrzebą aktualizacji bazy danych o organizacjach pozarządowych działających na terenie miasta, urzędnicy radomszczańskiego magistratu proszą osoby decyzyjne w poszczególnych stowarzyszeniach, fundacjach itp., o weryfikację informacji zamieszczonych w bazie.
W tym celu należy pobrać ankietę załączoną TUTAJ i wypełnioną zwrócić do urzędu miasta. W przypadku wersji papierowej należy złożyć ją w Biurze Podawczym urzędu, a w przypadku wersji elektronicznej, skan wypełnionej i podpisanej ankiety przesłać na adres: [email protected]
W szczególności należy zwrócić uwagę na zakres informacji, które mają zostać upublicznione, w tym dane adresowe organizacji, dane o osobach zasiadających w organach zarządzających oraz o rodzajach działalności i prowadzonych przedsięwzięciach. Bardzo ważnym jest również podanie danych do kontaktu (aktualny adres, telefon czy mail), jeżeli organizacja pozarządowa posiada własną stronę internetową możliwe jest również zainstalowanie przekierowania ze strony miejskiej na stronę danej organizacji.
Baza ta, zamieszczona na stronie www.radomsko.pl , ma charakter wyłącznie informacyjny i umieszczenie w niej informacji jest dobrowolne.
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?