Uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Radomsku (kl. II e technik handlowiec) w ramach zajęć z obsługi konsumentów prowadzili rozmowy sprzedażowe z przedstawicielami handlowymi jednego z operatorów telefonii komórkowej w Radomsku. Konfrontując teorię z praktyką oceniali profesjonalizm sprzedawców.
Przeprowadzono też badanie marketingowe z menedżerem salonu Mariuszem Wysoglądem. Celem wywiadu była analiza i ocena kultury obsługi różnych typów klientów.
Informacja ZSE w Radomsku
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?