Przyczyną niepowodzeń wielu firm jest rezygnacja z badań marketingowych, ze względu na brak wyspecjalizowanej kadry, a jednocześnie przekonanie o tym, że powierzenie ich wyspecjalizowanym agencjom jest zbyt kosztowne.
Uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych z profilu handlowego, w ramach zajęć marketingu w działalności handlowej poznają metody i procedurę prowadzenia badań marketingowych w teorii i praktyce.
Realizują badania dot. wybranych produktów lub firm.
Informacja ZSE w Radomsku/Ewa Rybak
Zobacz także: Dzień Otwarty 2017 w ZSE (ekonomik) w Radomsku [ZDJĘCIA+FILM]
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?