Pierwszy dzień lipca to pierwsze z wakacyjnej serii szkolenie w Starterze Radomsko. W konferencyjnej sali Starera Radomsko uczestnicy rozmawiali o tym, jak zorganizować siebie i swoją pracę, jak odnaleźć się w zespole pracując zdalnie, jakie wykorzystać do tego narzędzia i jak zaoszczędzić czas pracując szybko i efektywnie.
Na szkoleniu w głównej roli było Trello. Narzędzie do komunikacji w zespole i organizacji pracy własnej, jak i całego zespołu. Od pierwszego logowania po dostosowanie pod własne potrzeby. Mówiliśmy jak Trello ułatwia pracę w zespole, a jak, używając go, zadania można zorganizować sobie i podnieść efektywność swoich działań - podsumował prowadzący szkolenie Paweł Aulich.
Kolejne szkolenie w ramach Wakacji z Biznesem już 8 lipca o godz. 17. Temat: Jak pozyskać finansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Lista szkoleń:
- 1 lipca godz. 17:00 _“Komunikacja to podstawa – o narzędziach usprawniających pracę w zespole”
- 8 lipca godz. 17:00 _”Jak pozyskać finansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej”
- 14 lipca godz.17:30 _”Wystartuj z biznesem – jak założyć firmę”
- 22 lipca godz. 16:00 _”Uwalnianie potencjału pracowniczego metodami coachingowymi”
- 28 lipca godz. 17:30 _”Identyfikacja wizualna – o świadomym budowaniu marki”
- 29 lipca godz.17:00 _”Budowanie zdolności kredytowej”
- 4 sierpnia godz.17:00 _”Twój biznes w sieci”
- 5 sierpnia godz.17:00 _”Pozycjonowanie bez tajemnic-jak nie dać się oszukać”
- 12 sierpnia godz 17:00 _”Formy opodatkowania działalności gospodarczej”
- 17 sierpnia godz.16:00 _”Motywacja 3.0 – nowe spojrzenie na motywację”
- 19 sierpnia godz.17:00 _”Kampania internetowa-jak dobrać odpowiedni budżet”
- 26 sierpnia godz.17:00 _”Zarządzanie czasem – jak efektywniej pracować”
Starter Radomsko
Starter Radomsko to inkubator przedsiębiorczości służący lokalnej społeczności. Możesz oczekiwać od nas praktycznej wiedzy, inspiracji, zaangażowania a także pomocy w prowadzeniu działalności gospodarczej. Inkubator to komfortowa i spokojna przestrzeń, posiadamy salę konferencyjną na której przeprowadzamy szkolenia i konsultację. Posiadamy pomieszczenia biurowe z wyposażonym stanowiskiem pracy, dostępem do Internetu i drukarki, która pozwoli na skuteczne wykonywanie obowiązków. Ponadto dodatkowo można skorzystać ze wsparcia merytorycznego dla pomysłu biznesowego.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?