Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. ma w swojej ofercie między innymi zarządzanie nieruchomościami. Dlaczego TBS?
- Bo jesteśmy pewnym i doświadczonym partnerem, od 18 lat na rynku. Proponujemy wysoką jakość obsługi, stały kontakt mailowy i telefoniczny, całodobowo pogotowie awaryjne - wylicza Krzysztof Górnik, prezes TBS sp. z o.o. - Oferta dostosowana jest do indywidualnych potrzeb klientów. Dbamy nie tylko o stan techniczny nieruchomości, ale także o estetykę otoczenia, dodatkowo dążąc do maksymalizacji zysku dla nieruchomości.
TBS proponuje: obsługę administracyjną, obsługę księgową, obsługę techniczną, całodobowy dyżur elektryczny, całodobowy dyżur wodno-kanalizacyjny, podstawowa obsługa prawna, ubezpieczenie nieruchomości.
W ramach pakietu spółka wykonuje m.in. następujące obowiązki:
- przygotowanie i organizacja spotkań, zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej wraz ze sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji,
- reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji samorządowej i publicznej oraz przed sądami,
- konsultacje prawne wraz z obsługą prawną na etapie przedsądowym, udzielanie właścicielowi na każde jego życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z różnych tytułów,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynku, poszczególnych lokali, prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
- zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku, zgłaszanie ubezpieczycielowi szkód,
- informowanie właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności właściciela,
- rozliczanie dostawy mediów dla poszczególnych właścicieli i najemców oraz całego budynku,
- realizację zaplanowanych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych remontów i inwestycji w pełnym zakresie,
- bieżącą kontrolę stanu technicznego nieruchomości i poszczególnych lokali,
- prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- zapewnienie obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego,
- realizację remontów: pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców, zlecenie wykonania projektu (jeżeli jest wymagany), realizacja wybranej oferty, zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia, zawieranie umów na wykonanie remontów, nadzór nad wykonaniem prac, odbiór zleconych prac i rozliczenie remontu, wyszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania dla Wspólnoty - reklama, adaptacja i sprzedaż pomieszczeń, wynajem pomieszczeń itp.,
- dekretację i analizę dokumentów księgowych, prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów, prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością, pełna obsługa finansowa nieruchomości tj. pobieranie opłat od najemców, kontrola należności, rozliczanie dokonywanych wpłat, windykacja należności polegająca na wysyłaniu upomnień i wezwań do zapłaty,
- sporządzanie pozwu do sądu w celu uzyskania nakazu zapłaty oraz sporządzenie wniosku do komornika o egzekucję długu, prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów administracji skarbowej i publicznej.
Zakres przedstawionych czynności wykonywany jest za wynagrodzeniem w wysokości 0,77 zł za 1 metr kwadratowy pow. użytkowej budynku. W tej cenie nie ma usługi sprzątania nieruchomości.
Zakres ten może być poszerzony w zależności od potrzeb właściciela i charakteru nieruchomości. Ewentualne szczegóły i zakres usługi można dostosować do potrzeb indywidualnych klienta.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?