Od 17 lutego do 1 marca pracownicy Urzędu Miasta Radomska będą roznosić decyzje ustalające wysokość podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych. Z decyzjami do mieszkańców trafią również ulotki informacyjne dotyczące gospodarowania odpadami komunalnymi.
Doręczanie korespondencji może odbywać się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie wolnym od pracy. Pracownicy urzędu, roznoszący decyzje wymiarowe, nie są uprawnieni do pobierania od mieszkańców wpłat z tytułu podatków. Każdy adresat pisma potwierdza odbiór własnoręcznym podpisem ze wskazaniem daty odbioru.
Wszelkie pytania i wątpliwości w sprawie decyzji wymiarowych ww. podatków lokalnych należy kierować do Referatu Podatków Urzędu Miasta w Radomsku (ul. Tysiąclecia 5, parter - pok. 3 i 8, tel. 44 685 44 57, 44 685 44 60).
Przypominamy ponadto o terminach płatności podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych: podatki płatne są w 4 ratach proporcjonalnych do czasu trwania obowiązku podatkowego – do 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego.
Wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Miasta Radomska
nr: 82 8980 0009 2001 0037 5283 0011
(w placówkach ESBANK-u Banku Spółdzielczego na terenie Radomska - bez prowizji)
Informacja UM Radomsko
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?